poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Prolog

Zaczęło się tak...
2010 rok/Londyn
Właśnie wróciłam z małych zakupów do domu. A co w domu zastałam? To co zwykle, Nialla siedzącego na kanapie i oglądającego jakiś mecz w telewizji. Od jakiś 2 miesięcy to norma, nie wiem co z nim się stało strasznie się zmienił. Wychodzi na imprezy i wraca nad ranem (jeżeli w ogóle wraca)
-Cześć kochanie- chciałam się do niego przytulić lecz mnie odepchną i właśnie tak jest, przytulam go a on mnie odpycha, mówię mu że go kocham a on tylko przytakuje.
-Gdzie byłaś-aż zdziwił mnie jego ton.
-Na zakupach...a coś się stało?
-Tak, ja przychodzę do domu, zmęczony z próby a ty nawet nie raczysz w domu być tylko, się gdzieś szlajasz.
-Przepraszam-Powiedziałam i poszłam do kuchni przygotować kolacje. Mogłabym mu się postawić, ale jakoś nie potrafię, kocham go tylko czasami mam go dość. Postaniwiłam przygotować kanapki. Gdy były już zrobione zaniosłam je Niallowi i poszłam do sypialni. Przebrałam się i położyłam lecz nie mogłam zasnąć, po chwili drzwi do pokoju otworzyły się a w nich staną Niall od razu powędrował do garderoby, gdy wróci był ubrany inaczej.
-Idę na impreze- żucił i wyszedł, nawet nie zdążyłam zareagować.
Następny dzień/ Wieczór
Niall odkąd wyszedł tak nie wrócił zaczęłam się już o niego martwić. Nagle w drzwi się otworzyły  a do domu wszedł Niall.
-Gdzie byłeś?- Niemal krzyknęłam.
-Uspokuj się, byłem w klubie, później u Harry'ego a następnie na próbie.Właśnie, jutro jedźiemy na 6 miesięcy w trase.
-Co? Czy ty w ogóle zamierzałeś mi o tym powiedzieć?
-Dzisiaj się dowiedziałem, poza tym nie podnoś na mnie głosu.
Miesiąc później
Odkąd wyjechał nie dał znaku życia. Ja dzwonie, a on nie odbiera, nie mówiąc już o tym żeby sam zadzwonił. Właśnie siedze w kuchni i przygotowuje picie a w salonie u mnie jest Perrie, Danielle i Eleanor.
-Sel, chodź szybko
Poszłam do salonu a one kazały mi oglądać program plotkarski w telewizji.
-Czy młody piosenkarz Niall Horan już nie jest ze swoją dziewczyną Seleną Richards? Wczoraj widziano zespół w klubie w Los Angeles gdzie Niall całował się z pewną blondynką. Czy to...- Nie mogłam dalej słuchać i wyłączyłam telewizor. W oczach automatycznie stanęły mi łzy, jak on mógł mnie zdradzić?
-Słuchaj, wiesz jakie są te programy, może to nie był on.
-Nie, to on na pewno, przepraszam dziewczyny, ale chcę zostać sama.-Dziewczyny wyszły po 5 minutach a ja poszłam od razu na góre spakować się, mam dość. Gdy się spakowałam pojechałam na lotnisko i kupiłam pierwszy lepszy bilet, czyli do New Yourk'u.
Rok 2013, New Yourk
Minęły już 3 lata odkąd ostatnio widziałam się z Niallem i resztą 1D, wielokrotnie próbował się do mnie dodzwonić, ale zmieniłam numer. Teraz, jestem kierowniczką sklepu Top Shop, mieszkam w centrum miasta z, no właśnie, miesiąc po tym jak tu przyjechałam dowiedziałam się że jestem w 3 miesiącu ciąży, a ojcem dziecka jest Niall, postanowiłam mu nie mówić o tym, on żyje sobie w tym swoim wspaniałym świecie, z resztą ma dziewczynę.
Mój synek ma na imię Tomy ma prawie 3 latka. Żyje nam się dobrze nam jeszcze przyjaciółkę Alex która z nami mieszka, mam nadzieje że Tom nigdy nie pozna swojego ojca...

6 komentarzy:

  1. Jak na poczatek bardzo fajny i interesujący prolog. Nie jest długi, lecz też nie krótki. Masz bardzo fajny pomysł! Jest też troszeczkę tajemniczy :)
    Życzę dużo weny!
    Pozdrawiam Amy

    Gdybyś miała czas wpadnij: http://melodie-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się na prawdę ciekawie <33 Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne ;) Super to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko się zapowiada! Będę tu często wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega.. :]
    pozdr i zapraszam do siebie http://hiheeuih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie się zapowiada <3

    @swagie_baby

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego działania ♥

Fabuła

Selena Richards to była dziewczyna Nialla Horana, dziewczyna zerwała z nim gdy zobaczyła w telewizji filmik w którym całuje się z inną dziewczyną, Sel przeprowadziła się do Nowego Yourku by tam nieść spokojne życie, jednak po miesiącu mieszkania tam dowiedziała się że jest w ciąży a ojcem dziecka jest Niall Horan.