niedziela, 6 października 2013

Rozdział 8

*Niall* *Ranek*
-Hej Zayn. Podasz mi adres tego twojego ulubionego tatuażysty?
-Po co ci?
-Zobaczysz. To jak dasz?-mulat podał mi adres i od razu zadzwoniłem po taksówkę.  Muszę w końcu zdać prawko.
Wysiadłem z taksówki wcześniej za nią płacąc i pokierowałem się do wielkich szklanych drzwi.
-Uhm...cześć jestem Niall-przywitałem się trochę zmieszany. Pierwszy raz jestem w takim miejscu. Tak wiem, to brzmi dziecinnie.-Horan-dodałem.
-Ma pan rezerwacje?-to trzeba rezerwacje?
-Yy...nie. Ale czy można zarezerwować i przyjść później?
-Oczywiście. Ustawię pana na 10 sierpnia.
-Świetnie, czyli za 2 dni
-2014 roku
-Że co?
-Horan, to najlepsze studio tatuaży w całym Nowym Jorku.
-Och...jeju. No proszę. Jestem przyjacielem Zayna.
-Malika? Nie wspominał że ma takiego-objechał mnie wzrokiem od góry do dołu-przyjaciela-dodałał. Co mu nie pasuje? Jestem przecież seksowny.
-Dobra mały, zrobię ci ten tatuaż-Mała to jest twoja pała. Chciałem to powiedzieć, ale wtedy nie zrobiłby mi tego cuda.
Usiadłem na fotel wcześniej ściągając koszulkę i pokazałem mu projekt jaki miał wykonać.
Przez pierwsze 15 minut bolało jak diabli.

Po trzech godzinach które dłużyły się  w nieskończoność wreszcie dzieło było zrobione. Kiedyś myślałem że jedyny tatuaż jaki zrobię będzie napis "One Direction" na pośladku. W sumie jeszcze wszystko przede mną. Na razie na plecach mam odbitą małą rączkę mojego synka. Zapłaciłem Billowi-bo dowiedziałem się że tak ma na imię i wyszedłem z salonu. Postanowiłem się przejść bo do hotelu nie było za daleko. Przypomniałem dobie jeszcze o Holly i o tym jaką chorą sumę chciała ode mnie otrzymać. Po co ja z nią w ogóle chodziłem? Może to dziwne, ale ona była dziwką. Tak, była. Poznałem ją jakieś 6 miesięcy po odejściu Seleny. Chciałem się upić i zapomnieć o rzeczywistości. Wziąłem ze sobą mojego przyjaciela-Justina. Spodobała nam się. Później jakoś samo przyszło że Justin zaczął się z nią umawiać. Oczywiście robił to tak aby media się nie dowiedziały bo by było źle. Ja znowu zostałem sam. Wkurzyłem się dlatego powiedziałem Holl że załatwię jej wszystko co sobie zażyczy. Pokłóciłem się z Justinem. Teraz dowiedziałem się że jest on z  Sel. Wszystko się we mnie gotowało. Znowu zabrał mi kogoś na kim mi zależy. Nie czekajcie. Powiedziałem że mi na niej zależy? Nie to nie prawda. Chociaż...sam nie wiem.
Nareszcie dotarłem pod hotel. O dziwo po drodze nikt mnie nie zaczepił. Wjechałem windą na moje piętro i zadzwoniłem dzwonkiem aby ktoś mi otworzył. Otworzył Harry który był bez koszulki.
-Weź się ubierz, dziecko jest w domu-skarciłem go.
Wszedłem do salonu gdzie byli Alex i Tomy.
-Tomy chcesz coś zobaczyć?-chłopak ochoczo pokiwał głową. Ściągnąłem  koszulkę gdzie ukazał się tatuaż odbitej ręki Tomy'ego
-Stary! Zrobiłeś sobie tatuaż?
-Nie byle jaki-usłyszeliśmy gwałtowne otwieranie się drzwi a zaraz w salonie pojawił się Paul. Rzucił we mnie stertą gazet. On chyba je kolekcjonuje.
-Wytłumacz mi co to jest-wrzasnął. Był zły i to bardzo. Podniosłem gazety aby zobaczyć co to. Pisało.
"Czy młodemu Niallowi Horanowi, sława za bardzo odbiła do głowy? 'Przyłapałam go w łóżku z jego byłą dziewczyną z którą teraz ma dziecko' Zeznała jego była dziewczyna Holly Henderson"
________________________________________________________________________
No hej :) Jak wam się podoba? Dziękuje za wszystkie komentarze. Kocham was :D
Dacie radę 10 komentarzy? Na blogu http://lose-fanfiction.blogspot.com/ jest już prolog i 1 rozdział :)
10 Komentarzy=Następny rozdział.

12 komentarzy:

  1. Zajebisty < 33 Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu czekam na następny tylko proszę dłuższy!!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudowny najlepsze ff EVER!

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CZEKAM NA NEXT Z NIECIERPLIWOŚCIĄ, UWIELBIAM TEGO BLOGA <3 SZKODA, ŻE ROZDZIAŁY SĄ TAKIE KRÓKIE ALE I TAK JE KOCHAM :) CZEKAM NA NASTĘPNY <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj następny rozdział są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz piękne rozdziały C; mam nadzieję, że niedługo dodasz kolejny ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam więcej rozdziałów :O

    OdpowiedzUsuń
  9. G
    E
    N
    I
    A
    L
    N
    Y
    !
    Pisz dalej, bo masz wielki talent i świetne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe te rozdziały pisz kolejne :*

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz motywuje mnie do dalszego działania ♥

Fabuła

Selena Richards to była dziewczyna Nialla Horana, dziewczyna zerwała z nim gdy zobaczyła w telewizji filmik w którym całuje się z inną dziewczyną, Sel przeprowadziła się do Nowego Yourku by tam nieść spokojne życie, jednak po miesiącu mieszkania tam dowiedziała się że jest w ciąży a ojcem dziecka jest Niall Horan.